Wczytuję stronę
...
Przystań przy Plaży 50 m do Morza - Władysławowo, ul. Hryniewieckiego 7
50m do Morza, BALKON, 4 Miejsca Noclegowe
Ścisłe Centrum Władysławowa
Bezpieczny Parking w Hali Garażowej
Udogodnienia Hotelowe dostępne Dla Naszych GOŚCI
Apartamenty Władysławowo
Przystań Rybacka z widokiem na Morze - Władysławowo, ul. Rybacka 5A
Widok na Morze z każdego Apartamentu
350m do Morza, możliwość zakwaterowania 18 OSÓB JEDNOCZEŚNIE
Dostępny Apartament z DUŻYM Balkonem
Bezpieczny Parking w Hali Garażowej
Apartamenty Władysławowo

Nasze Apartamenty we Władysławowie znajdują się w doskonałych lokalizacjach, blisko plaży, portu i centrum miasta. W większości są z widokiem na morze. Zapewnią naszym Gościom wysoki komfort wypoczynku nad Bałtykiem. Zapraszamy do rezerwacji przez cały rok.

Władysławowo, usytuowane u nasady Półwyspu Helskiego słynie z pięknej, szerokiej plaży. Znajduje się tu również m.in. Aleja Gwiazd Sportu, malowniczy port rybacki, lunapark, wieża widokowa, muzeum gen. Hallera, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich Cetniewo w którym każdy może skorzystać z wynajęcia kortu tenisowego, krytego basenu ze zjeżdżalnią, SPA i innych atrakcji. Liczne ścieżki rowerowe, deptaki, parki zachęcają do różnych form aktywności.

/userfiles/ikonki/plaza50m/userfiles/ikonki/scisle-centrum/userfiles/ikonki/balkon-1/userfiles/ikonki/parking-monitorowany

Przystań przy Plaży 50 m do Morza

Władysławowo, ul. Hryniewieckiego 7

CAŁOROCZNY Luksusowy Apartament w kompleksie apartamentowo - hotelowym Maloves SPA & Resort usytuowanym 50m od morza.

Zlokalizowany w samym centrum najatrakcyjniejszej części Władysławowa - bezpośrednio w pierwszej linii brzegowej. Wejście na plaże usytuowane jest ok 20m od wyjścia z budynku. Obiekt strzeżony, monitorowany z miejscem parkingowym w hali garażowej.

Przestronny apartament dla 4 osób (łóżko    małżeńskie    plus   duża   rozkładana   sofa) z aneksem kuchennym w pełni wyposażonym, łazienką i balkonem. Do dyspozycji Gości lodówka, płyta ceramiczna, mikrofalówka, czajnik, szklanki, filiżanki, talerze, garnki, sztućce. W łazience kabina prysznicowa i pralka.

Dodatkowe wyposażenie: żelazko, deska do prasowania, suszarka na bieliznę, suszarka do włosów, parawan, meble tarasowe.
Darmowy dostęp do wifi.

Podczas pobytu Nasi Goście mają możliwość korzystania z dodatkowo płatnych atrakcji kompleksu- centrum SPA (basenu, solarium, sauny, siłowni), pokój zabaw i plac zabaw dla dzieci. Na czwartym pietrze usytuowana jest restauracja z tarasem i widokiem na morze. 

Możliwość wykupienia posiłków w restauracji (śniadanie 8-10, obiad 15-18)

Najbliższa okolica:

  • 50 m do ulicy Morskiej
  • 100m do Alei Gwiazd Sportu
  • 400 m do Centrum Przygotowań Olimpijskich
  • 300 m do portu
  • 800 m do Oceanparku
  • 400 m do dworca PKP i PKS

 

Cennik 
wakacje (od 21.06) 400 zł doba / apartament
czerwiec, długie weekendy, święta, Sylwester 350 zł doba / apartament
maj, wrzesień, ferie zimowe 300 zł doba / apartament
pozostałe miesiące 250 zł doba / apartament

*bezpieczny parking 35 zł / doba

* przy pobytach poniżej 5 dób opłata za obsługę 150 zł

* W sezonie wakacyjnym przyjmujemy rezerwacje minimum 5-cio dobowe.

Doba zaczyna się od godziny 15.00, a kończy się o godzinie 10.00

 

ZAPRASZAMY na pobyty weekendowe!!!

Sprawdź dostępność terminów i rezerwuj online:
 
/userfiles/ikonki/plaza350m/userfiles/ikonki/widok-na-morze/userfiles/ikonki/dwa-pokoje/userfiles/ikonki/parking-monitorowany

Przystań Rybacka z widokiem na Morze

Władysławowo, ul. Rybacka 5A

Przystań Rybacka to 4 nowoczesne apartamenty obok siebie w doskonałej lokalizacji usytuowane 350m od morza, na 3 piętrze budynku. Dostępna winda. Każdy apartament z widokiem na morze. Zapraszamy do rezerwacji terminów przez cały rok. 

Przystań Rybacka 1
LICZBA OSÓB:
5-6*
CENA:
200-400 / DOBA
Przystań Rybacka 2
LICZBA OSÓB:
4-5
CENA:
200-350 / DOBA
Przystań Rybacka 3
LICZBA OSÓB:
4-5
CENA:
150-350 / DOBA
Przystań Rybacka 4
LICZBA OSÓB:
4-5
CENA:
150-350 / DOBA
/userfiles/ikonki/plaza350m/userfiles/ikonki/widok-na-morze/userfiles/ikonki/dwa-pokoje/userfiles/ikonki/parking-monitorowany/userfiles/ikonki/balkon-1

Przystań Rybacka 1

Apartament "Przystań Rybacka 1"  to   komfortowy   i   kompleksowo   wyposażony  5-osobowy apartament o powierzchni 34m² z widokiem na morze. Ścisłe centrum Władysławowa, około 350 m od wejścia na plażę. Apartament składa się z salonu z aneksem kuchennym, sypialni oraz łazienki.  Dodatkowo duży balkon z widokiem na morze - 11m2. Do apartamentu przylega wewnętrzny korytarz, w którym można przechowywać większe gabaryty (wózek, rower). Ponadto do dyspozycji Gości jest miejsce postojowe w hali garażowej. 

Wyposażenie apartamentu:

salon

  • kanapa narożna z funkcją spania
  • stolik kawowy
  • stół jadalniany + 5 krzeseł
  • tv, internet

aneks kuchenny

  • lodówka
  • płyta elektryczna
  • czajnik elektryczny
  • mikrofala
  • naczynia, sztućce, garnki

sypialnia

  • 1x łóżko pojedyncze i 1x łóżko piętrowe
  • komoda
  • szafa

łazienka

  • prysznic
  • suszarka na bieliznę
  • pralka
  • suszarka do włosów

dodatkowe wyposażenie

  • parawan
  • żelazko
  • deska do prasowania
  • na balkonie fotel wiszący

Na życzenie gości krzesełko do karmienia i łóżeczko turystyczne dla dziecka.

Cennik 
wakacje (od 21.06) 400 zł doba / apartament
czerwiec, długie weekendy, Święta, Sylwester 350 zł doba / apartament
maj, wrzesień, ferie zimowe 300zł doba / apartament
pozostałe miesiące 200 zł doba / apartament

*bezpieczny parking 25 zł / doba 

* przy pobytach poniżej 5 dób opłata za obsługę 200 zł

* W sezonie wakacyjnym przyjmujemy rezerwacje minimum 5-cio dobowe.

Cena obejmuje pełne wyposażenie wraz z kompletem ręczników i pościeli dla każdego Gościa.

Doba zaczyna się od godziny 16.00, a kończy się o godzinie 10.00

Sprawdź dostępność terminów i rezerwuj online:
 
/userfiles/ikonki/plaza350m/userfiles/ikonki/widok-na-morze/userfiles/ikonki/dwa-pokoje/userfiles/ikonki/parking-monitorowany

Przystań Rybacka 2

Apartament "Przystań Rybacka 2"  to   komfortowy   i   kompleksowo   wyposażony  4-osobowy (z możliwością dostawki) apartament o powierzchni 34m² z widokiem na morze. Ścisłe centrum Władysławowa, około 350 m od wejścia na plażę. Apartament składa się z salonu z aneksem kuchennym, sypialni oraz łazienki. Do apartamentu przylega wewnętrzny korytarz, w którym można przechowywać większe gabaryty (wózek, rower). Ponadto do dyspozycji Gości jest miejsce postojowe w hali garażowej. 

Wyposażenie apartamentów:

salon

  • kanapa narożna z funkcją spania
  • stolik kawowy
  • stół jadalniany + 4 krzesła
  • tv, internet

aneks kuchenny

  • lodówka
  • płyta elektryczna
  • czajnik elektryczny
  • mikrofala
  • naczynia, sztućce, garnki

sypialnia

  • 2x łóżko pojedyncze (możliwość połączenia) 
  • szafa
  • szafka i lampka nocna

łazienka

  • prysznic
  • suszarka na bieliznę
  • pralka
  • suszarka do włosów

dodatkowe wyposażenie

  • parawan
  • żelazko
  • deska do prasowania

Na życzenie gości krzesełko do karmienia i łóżeczko turystyczne dla dziecka.

Cennik 
wakacje (od 21.06) 350 zł doba / apartament
czerwiec, długie weekendy, Święta, Sylwester 300 zł doba / apartament
maj, wrzesień, ferie zimowe 250 zł doba / apartament
pozostałe miesiące 200 zł doba / apartament

*bezpieczny parking 25 zł / doba 

* przy pobytach poniżej 5 dób opłata za obsługę 200 zł

* W sezonie wakacyjnym przyjmujemy rezerwacje minimum 5-cio dobowe.

  • Cena obejmuje pełne wyposażenie wraz z kompetem ręczników i pościeli dla każdego Gościa.
  • Możliwość dostawki - 50 zł/doba za osobę (kpl. ręczników i kpl. pościeli)

Doba zaczyna się od godziny 16.00, a kończy się o godzinie 10.00

Sprawdź dostępność terminów i rezerwuj online:
 
/userfiles/ikonki/plaza350m/userfiles/ikonki/widok-na-morze/userfiles/ikonki/dwa-pokoje/userfiles/ikonki/parking-monitorowany

Przystań Rybacka 3

Apartament "Przystań Rybacka 3"  to   komfortowy   i   kompleksowo   wyposażony  4-osobowy (z możliwością dostawki) apartament o powierzchni 34m² z widokiem na morze. Ścisłe centrum Władysławowa, około 350 m od wejścia na plażę. Apartament składa się z salonu z aneksem kuchennym, sypialni oraz łazienki. Do apartamentu przylega wewnętrzny korytarz, w którym można przechowywać większe gabaryty (wózek, rower). Ponadto do dyspozycji Gości jest miejsce postojowe w hali garażowej. 

Wyposażenie apartamentów:

salon

  • kanapa narożna z funkcją spania
  • stolik kawowy
  • stół jadalniany + 4 krzesła
  • tv, internet

aneks kuchenny

  • lodówka
  • płyta elektryczna
  • czajnik elektryczny
  • mikrofala
  • naczynia, sztućce, garnki

sypialnia

  • 1x łóżko piętrowe
  • komoda
  • lampka nocna

łazienka

  • prysznic
  • suszarka na bieliznę
  • pralka
  • suszarka do włosów

dodatkowe wyposażenie

  • parawan
  • żelazko
  • deska do prasowania

Na życzenie gości krzesełko do karmienia i łóżeczko turystyczne dla dziecka.

Cennik 
wakacje (od 21.06) 350 zł doba / apartament
czerwiec, długie weekendy, Święta, Sylwester 300 zł doba / apartament
maj, wrzesień, ferie zimowe 250 zł doba / apartament
pozostałe miesiące 200 zł doba / apartament

*bezpieczny parking 25 zł / doba 

*przy pobytach poniżej 5 dób opłata za obsługę 200 zł

* W sezonie wakacyjnym przyjmujemy rezerwacje minimum 5-cio dobowe.

  • Cena obejmuje pełne wyposażenie wraz z kompletem ręczników i pościeli dla każdego Gościa
  • Możliwość dostawki - 50 zł/doba za osobę (kpl. ręczników i kpl. pościeli)

Doba zaczyna się od godziny 16.00, a kończy się o godzinie 10.00

Sprawdź dostępność terminów i rezerwuj online:
 
/userfiles/ikonki/plaza350m/userfiles/ikonki/widok-na-morze/userfiles/ikonki/dwa-pokoje/userfiles/ikonki/parking-monitorowany

Przystań Rybacka 4

Apartament "Przystań Rybacka 4"  to   komfortowy   i   kompleksowo   wyposażony  4-osobowy (z możliwością dostawki) apartament o powierzchni 34m² z widokiem na morze. Ścisłe centrum Władysławowa, około 350 m od wejścia na plażę. Apartament składa się z salonu z aneksem kuchennym, sypialni oraz łazienki. Ponadto do dyspozycji Gości jest miejsce postojowe w hali garażowej. 

Wyposażenie apartamentów:

salon

  • kanapa narożna z funkcją spania
  • stolik kawowy
  • stół jadalniany + 4 krzesła
  • tv, internet

aneks kuchenny

  • lodówka
  • płyta elektryczna
  • czajnik elektryczny
  • mikrofala
  • naczynia, sztućce, garnki

sypialnia

  • 2x łóżko pojedyncze (możliwość połączenia) 
  • szafka i lampka nocna
  • szafa (słupek)

łazienka

  • prysznic
  • suszarka na bieliznę
  • pralka
  • suszarka do włosów

dodatkowe wyposażenie

  • parawan
  • żelazko
  • deska do prasowania

Na życzenie gości krzesełko do karmienia i łóżeczko turystyczne dla dziecka.

Cennik 
wakacje (od 21.06) 350 zł doba / apartament
czerwiec, długie weekendy, Święta, Sylwester 300 zł doba / apartament
maj, wrzesień, ferie zimowe 250 zł doba / apartament
pozostałe miesiące 200 zł doba / apartament

*bezpieczny parking 25 zł / doba 

*przy pobytach poniżej 5 dób opłata za obsługę 200 zł

* W sezonie wakacyjnym przyjmujemy rezerwacje minimum 5-cio dobowe.

  • Cena obejmuje pełne wyposażenie wraz z kompletem ręczników i pościeli dla każdego Gościa.
  • Możliwość dostawki - 50 zł/doba za osobę (kpl. ręczników i kpl. pościeli)

Doba zaczyna się od godziny 16.00, a kończy się o godzinie 10.00

Sprawdź dostępność terminów i rezerwuj online:
 

Regulamin wynajmu

Regulamin wynajmu 

(Rezerwacja jest jednoznaczna z zaakceptowaniem poniższych postanowień)

 

  1. Rezerwacja domu, apartamentu, pokoju
  1. Obsługą domu, apartamentów, pokojów oferowanych na tej stronie zajmuje się przedsiębiorstwo Ko-Mar Anna Królak, właściciel marki Apartamenty Przystań, zwane w dalszej części regulaminu również Wynajmującym.
  2. Goście Apartamentów Przystań dokonują wstępnej rezerwacji domu, apartamentu, pokoju poprzez kontakt telefoniczny dzwoniąc pod numer tel. +48 690 010 181 lub bezpośrednio poprzez stronę internetową pod adresem www.apartamentyprzystan.com.pl.
  3. Potwierdzeniem wstępnej rezerwacji jest wiadomość e-mail, w której określone są warunki rezerwacji. Po dokonaniu opłaty rezerwacyjnej w wysokości 30% kosztów pobytu i przesłaniu potwierdzenia przelewu na adres: biuro@apartamentyprzystan.com.pl status rezerwacji zostanie zmieniony na rezerwację potwierdzoną (potwierdzenie zostanie wysłane na adres zwrotny e-mail Gościa). W przypadku rezerwacji dokonanych bezpośrednio przez stronę internetową status rezerwacji zmienia się automatycznie po przekazaniu przez system DOTPAY informacji o poprawnie dokonanej płatności.
  4. Pozostałą część opłaty za pobyt w wysokości 70% kosztów pobytu należy uiścić przelewem najpóźniej w pierwszym dniu pobytu na rachunek wskazany w e-mailu.
  5. W przypadku rezerwacji natychmiastowych - telefonicznych należy uiścić z góry całą kwotę za pobyt w chwili przekazania Gościowi domu, apartamentu lub pokoju.
  1. Godziny przyjazdu / odjazdu oraz przekazanie kluczy
  1. Doba pobytu rozpoczyna się w dniu przyjazdu o godzinie 16.00 a kończy w ostatnim dniu pobytu o godzinie 10.00.
  2. Przekazanie Apartamentu Gościom w dniu przyjazdu następuje od godziny 16:00 do 22:00.
  3. W przypadku przyjazdu po godzinie 22.00 Goście mogą być obciążeni dodatkową opłatą do 50zł, wynikającą z konieczności pracy osoby przekazującej Apartament poza wcześniej ustalonymi godzinami
  4. Goście na 2 godziny przed przyjazdem proszeni są o kontakt telefoniczny z Obsługą. Telefon do kontaktu z Obsługą podany będzie w potwierdzeniu rezerwacji.
  5. Godzina odjazdu – opuszczenie domu, apartamentu, pokoju przez Gości następuje w ostatnim dniu pobytu do godziny 10:00. Za opuszczenie  uważa się przekazanie kluczy Obsłudze, która dokona odbioru domu, apartamentu, pokoju.
  6. Opuszczenie domu, apartamentu, pokoju po godzinie 10:00 skutkuje naliczeniem opłaty za następną dobę.
  1. Wyposażenie, przygotowanie i czystość 
  1. Wszelkie zastrzeżenia co do czystości należy zgłosić Obsłudze obiektu bezpośrednio po rozpoczęciu pobytu, najpóźniej w ciągu 1 godziny od otrzymania kluczy. Po otrzymaniu takiego zgłoszenia niezwłocznie przystąpimy do usunięcia przyczyny tego zgłoszenia. Brak zgłoszenia w w/w czasie zostaje uznany za przyjęcie domu, apartamentu, pokoju bez uwag.
  2. Wszelkie zastrzeżenia co do wyposażenia domu, apartamentu, pokoju powinny być zgłoszone w ciągu 24 h od przybycia. W przypadku uzasadnionego zgłoszenia brakujące wyposażenie zostanie dostarczone/uzupełnione najszybciej jak będzie to możliwe. W przypadku nie zgłoszenia braków w ciągu 24 h uznaje się, że dom, apartament, pokój został przejęty bez braków w wyposażeniu.
  3. Nie podlegają zgłoszeniu sytuacje gdy wyposażenie jest rozmieszczone w nieco innych miejscach lub w nieco inny sposób niż na zdjęciach albo też wyposażenie zawiera dodatkowe elementy oprócz tych wymienionych w opisie.
  4. Dom, apartament, pokój jest przygotowany na liczbę osób zgłoszoną podczas procesu rezerwacji. Jeśli ilość osób jest większa niż podana przy rezerwacji wynajmujący może zażądać dodatkowej opłaty lub odmówić wykonania usługi.
  1. Usterki powstałe podczas pobytu
  1. O wszelkich usterkach powstałych w czasie pobytu, Gość powinien niezwłocznie poinformować Obsługę. Obowiązek ten dotyczy również wyposażenia domu, apartamentu, pokoju.
  2. Za usterki powstałe z winy Gości będzie pobierana opłata w wysokości kosztów usunięcia danej usterki. W tym celu Właścicielowi domu, apartamentu, pokoju mogą być przekazane dane osobowe Gości.
  3. Za usterki powstałe z winy Gości uważa się min. takie usterki, które wynikają z używania elementów wyposażenia w sposób inny niż by to wynikało z przeznaczenia danego elementu, użycia nadmiernej siły lub stłuczenia albo zabrudzenia.
  4. Usterki wynikające z używania rzeczy zgodnie z jej przeznaczeniem a wynikające ze zużycia rzeczy usuwane są najszybciej jak to możliwe jednak bez zadeklarowania konkretnego terminu, ze względu na różny charakter elementów wyposażenia i ich dostępność.
  5. W przypadku zgubienia kluczy od domu, apartamentu, pokoju lub pilota do bramy Gość jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 250 zł brutto.
  1. Niewłaściwe korzystanie z domu, apartamentu, pokoju, przerwanie najmu
  1. W przypadku stwierdzenia, że dom, apartament, pokój jest wykorzystywany w sposób rażąco sprzeczny z jego przeznaczeniem Obsługa zażąda zaniechania niewłaściwego korzystania z domu, apartamentu, pokoju, a w razie dalszych naruszeń nakaże jego opuszczenie przed końcem okresu najmu.
  2. W przypadku opuszczenia domu, apartamentu, pokoju przed końcem okresu najmu opłata uiszczona za niewykorzystany czas najmu nie podlega zwrotowi ze względu na przyczynę przerwania wynajmu Apartamentu
  3. Za korzystanie z domu, apartamentu, pokoju w sposób rażąco sprzeczny z jego przeznaczeniem uważa się min. używanie domu, apartamentu, pokoju do celów innych jak wypoczynkowe i mieszkaniowe a także pobyt w nim zwierzątpalenie wyrobów tytoniowych lub innych, niszczenie wyposażenia lub korzystanie z wyposażenia w sposób sprzeczny z jego przeznaczeniem, głośnie lub agresywne zachowanie, naruszanie zasad współżycia społecznego i dobrych obyczajów.
  1. Przeszkody w najmie niezależne od Wynajmującego
  1. W przypadku wystąpienia nagłych i nieprzewidzianych okoliczności, Wynajmujący zastrzega sobie prawo do zmiany zarezerwowanego lokalu na inny, o takim samym standardzie.
  2. W przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej przekazanie domu, apartamentu, pokoju Gościom, Wynajmujący zobowiązuje się do zwrotu wpłaconej kwoty w pełnej wysokości.
  1. Warunki Reklamacji
  1. Reklamacje za wady w stosunku do oferowanych usług Gość składa Obsłudze.
  2. Gość jest zobowiązany do złożenia reklamacji w czasie pobytu i bez zbędnej zwłoki. Złożenie natychmiastowej reklamacji pozwala na bezzwłoczne usunięcie wad, natomiast opóźniona reklamacja utrudnia jej rozstrzygnięcie i objektywizm oceny, a tym samym szansę do prawidłowego rozstrzygnięcia zgłoszonej reklamacji. Reklamację Gość może złożyć w dowolnej formie, podając datę, konkretnie opisując przedmiot reklamacji oraz wskazując sposób rostrzygnięcia reklamacji.
  3. W przypadku zgłoszenia reklamacji wobec nienależycie świadczonych usług, które Gościowi świadczone były lub są, przedstawiciel Wynajmujcego lub inna kompetentna osoba z ramienia Wynajmującego powinna po uprzednich oględzinach z punktu widzenia prawa podjąć decyzję w trybie natychmiastowym, w przypadkach bardziej skomplikowanych reklamacja powinna być załatwiona w ciągu 7 dni. Termin ten nie obejmuje czasu dla ewentualnego sporządzenia Oceny biegłego. Postępowanie reklamacyjne powinno odbyć się bez zbędnej zwłoki, najpóźniej 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji, jeśli z Gościem nie zostanie uzgodniony inny termin.
  4. Gość jest zobowiązany do zapewnienia niezbędnej pomocy w postępowaniu reklamacyjnym, w szczególności w celu dostarczenia informacji, przedstawienia dokumentów potwierdzające fakty, specyfikacji swoich roszczeń co do zasadności i wysokości roszczeń, itp. Z uwagi na powagę i charakter reklamacji, w przypadkach gdy jest to niezbędne, Gość powinien umożliwić dostęp do pomieszczeń zakwaterowania, osobie upoważnionej z ramienia Wynajmującego, tak aby mógł się przekonać o zasadności reklamacji. 
  5. W przypadkach całkowitego lub częściowego uznania reklamowanej wady, Wynajmujący usuwa na koszt własny wadę a w przypadkach gdy istnieje taka możliwość świadczy usługi zastępcze. W pozostałych przypadkach Wynajmujący może udzielić zniżki na reklamowane usługi w adekwatnej mierze.
  6. W przypadkach, gdy reklamacja zostaje uznana za nieuzasadnioną, Gość zostanie o tym fakcie pisemnie poinformowany na adres e-mail podany podczas składania rezerwacji
  7. W przypadku zaistnienia okoliczności, na które Wynajmujący nie miał wpływu bądź okoliczności po stronie Gościa, na podstawie których Gość nie mógł w pełni korzystać z zakontraktowanych usług, Gościowi nie przysługuje z tego tytułu prawo do roszczeń (zwrotu pieniędzy bądź upustu).  
  8. Obsługa Przystani nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione przez gości przedmioty, pieniądze, dokumenty oraz auta na posesji.
  1. Warunki odstąpienia od umowy
  1. Zwrot opłaty rezerwacyjnej w pełnej wysokości jest mozliwy przy rezygnacji z rezerwacji domu, apartamentu, pokoju na conajmniej 30 dni przed rozpoczęciem pobytu Gości.
  2. Zwrot opłaty rezerwacyjnej nastąpi na nr rachunku bankowego wskazany przez osobę, która dokonywała rezerwacji.
  3. Zwrot nastąpi w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia rezygnacji z pobytu.
  4. Przy rezygnacji z rezerwacji domu, apartamentu, pokoju w terminie krótszym niż30 dni przed planowanym przyjazdem Gościowi nie przysługuje zwrot opłaty rezerwacyjnej.
  1. Przetwarzanie danych osobowych
  1. Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych i kontaktowych w celach związanych z realizacją usługi.
  2. Dane osobowe przekazywane przez Gości będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji oraz do ewentualnej wysyłki informacji o promocjach sezonowych.
  3. Otrzymanie od Obsługi potwierdzenia rezerwacji jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz akceptacją regulaminów obowiązujących w zarezerwowanych lokalach.
  1. Postanowienia końcowe
  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednio przepisy prawne Kodeksu Cywilnego. Ewentualne spory, strony będą rozstrzygały polubownie, a w przypadku nieosiągnięcia porozumienia przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Wynajmującego. 

 

Życzymy udanego pobytu i zapraszamy ponownie

Regulamin Konkursu

Regulamin konkursu:

 

Przed przystąpieniem do konkursu zapoznaj się z regulaminem.

  1. Zadanie konkursowe:

    OdpowiedzKtóra PRZYSTAŃ jest Ci bliższa, w Górach czy nad Morzem ? Co bardziej kochasz?

    Formę odpowiedzi pozostawiam Wam. Może być krótka, długa, możecie dodać zdjęcia, obrazki, itd. Nie zapomnijcie o prawach autorskich! Nie dodajemy cudzych zdjęć itd.

  2. Odpowiedzi należy umieszczać pod postem konkursowym na Facebook. Każda odpowiedź musi być podpisana imieniem lub nickiem.

  3. Każda osoba może udzielić maksymalnie 1 odpowiedzi.

  4. Nagroda: Nagrodą w konkursie jest weekend 5-8.06.2020 w Szczawnicy lub we Władysławowie, w komfortowych apartamentach:

    Przystań Park Dolny – Apartament nr 2 (https://www.apartamentyprzystan.com.pl/gory/#przystan-park-dolny )

    lub

    Przystań Rybacka nr 1 https://www.apartamentyprzystan.com.pl/morze/#przystan-rybacka )

  5. Sponsorem nagród jest właściciel marki Apartamenty Przystań.

    UWAGA! Biorąc udział w konkursie odpowiedz na pytanie, polub fanpage sponsora, udostępnij post konkursowy i zaproś do zabawy co najmniej 2 osoby.

  6. Konkurs trwa od 08.05.2020 r. do 24.05.2020 r. (włącznie)

  7. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 28.05.2020. Zwycięzca zostanie wyłoniony w drodze losowania. Wynik losowania zostanie ogłoszony w osobnym poście na fanpage’u Facebook.

  8. Po ogłoszeniu wyników zwycięzca proszony jest o kontakt telefoniczny, bądź e-mail w ciągu 3 dni i podanie swoich danych niezbędnych do odbioru nagrody (imię, nazwisko, adres i telefon ) oraz wysłanie podpisanego oświadczenia (załącznik nr 1) na adres biuro@apartamentyprzystan.com.pl. Jeśli wyłoniona w konkursie osoba nie przekaże swoich danych, organizator zastrzega sobie prawo do ponownego losowania.

  9. Fundatorem nagród jest właściciel marki Apartamenty Przystań. Zwycięzca nie ponosi żadnych ukrytych kosztów.

     

Załącznik 1 Oświadczenie

Ja (imię i nazwisko) oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z Regulaminem konkursu przeprowadzanego przez Stronę "Apartamenty Przystań”. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach związanych z przeprowadzeniem Konkursu. Oświadczam dodatkowo, że zostałem/zostałam poinformowany/-a, że Administratorem moich danych osobowych przetwarzanych w celu przeprowadzenia Konkursu i wyłonienia zwycięzców jest Właściciel marki Apartamenty Przystań. Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom, poza upoważnionymi na podstawie przepisów prawa. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych oraz ich poprawiania”.

Promocja LAST MINUTE

W tej chwili nie mamy dostępnej Promocji Last Minute

Oferta Specjalna

Atrakcje okolicy

Położone nad morzem u nasady Półwyspu Helskiego Władysławowo znane jest z pięknej, szerokiej, piaszczystej plaży (100m od apartamentów), wraz ze strzeżonym kąpieliskiem, otwartego dla turystów Ośrodka Przygotowań Olimpijskich "Cetniewo" (450m) oraz uroczego, otwartego dla turystów portu rybackego (150m).

Dzięki swojej unikalnej lokalizacji Władysławowo stanowi wspaniałą bazę wypadową na krótsze i dłuższe wycieczki. Jest dobrze skomunikowane z Trójmiastem. Łatwo stąd dojechać do Helu, gdzie można obejrzeć Helskie Fokarium, Latarnię Morską, Muzeum Obrony Wybrzeża, spędzić miło czas w jednej z knajpek na słynnej ulicy Wiejskiej oraz popłynąć statkiem lub wodolotem do Gdyni, Gdańska lub Sopotu. Po drodze do Helu można zatrzymać się w Jastarni i Juracie, gdzie warto odwiedzić molo, skansen "Chata Rybacka", Muzeum pod Strzechą i nowo wyremontowany port.

Dla osób preferujących aktywny wypoczynek zbudowano ścieżkę rowerową wokół Zatoki Puckiej, którą dojechać można do samego Helu z jednej strony i do Pucka z drugiej strony. Po drodze na Półwyspie Helskim w odległosci od 1km do 5km mieści się 6 nowoczesnych campingów, gdzie można wypożyczyć sprzęt pływający, łódki, rowery wodne oraz deski windsurfingowe i kitesurfingowe. Latem na campingach odbywa się wiele imprez i aktywne życie nocne, w którym mogą uczestniczyć również osoby z zewnątrz. Jadąc w drugą stronę warto zwiedzić Kościół w Swarzewie a w samym Pucku Muzeum Ziemi Puckiej, molo i port jachtowy, rynek oraz średniowieczną Farę.

Polecamy również Lunapark "Sowiński" (100m), krytą pływalnię ze zjeżdżalnią Aquarius, korty tenisowe i boiska (600m), Aleja Gwiazd Sportu (350m), Wieża Widokowa (100m) z panoramą na miasto, morze, Półwysep Helski i Zatokę Pucką. Ponadto znajduje się tutaj muzeum Gen. Hallera (180m), liczne deptaki i fontanny.

Władysławowo słynie również z licznych punktów gastronomicznych ze smacznym jedzeniem oraz bogatego życia nocnego, dzięki wielu klubom otwieranym na plaży na okres lata. Poza sezonem jest to natomiast idealne miejsce dla romantyków szukających spokoju i ciszy wśród szumu fal.

Kontakt

REZERWACJE I INFORMACJE:

tel. +48 690-010-181 - Anna Królak
biuro@apartamentyprzystan.com.pl

DANE DO PRZELEWU:

Ko-Mar Anna Królak,
ul. Pabianicka 20,
95-082 Chechło Pierwsze

Nr rachunku bankowego:
39 1020 3437 0000 1802 0209 6196

NIP: 7311986998
REGON: 380119034

Klauzula RODO

Płatności dla rezerwacji on-line realizujemy poprzez DOTPAY:

Klauzula informacyjna RODO

KLAUZULA RODO

INFORMACJA:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ko-Mar Anna Królak, z siedzibą: ul. Pabianicka 20, 95-082 Chechło Pierwsze
     
  2. Określono cele przetwarzania Pani/Pana danych. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu obsługi rezerwacji i prowadzenia korespondencji związanej z zapytaniami zgłoszonymi przez Panią/Pana poprzez formularz na stronie internetowej, e-mail lub podczas rozmowy telefonicznej oraz w celu realizacji umowy zawartej pomiędzy Panią/Panem a Administratorem. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych może być wyrażona przez Pana/Panią zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), konieczność podjęcia działań na Pana/Pani żądanie osoby (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) lub też cele związane z prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez administratora.
      
  3. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą pracownicy Administratora, Bank prowadzący rachunek Administratora, partnerzy IT Administratora obsługujący stronę internetową oraz inne podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.
      
  4. Pani/Pana dane osobowe wynikające z umowy zawartej pomiędzy Panią/Panem a Administratorem będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy / odpowiedzi na zapytanie oraz przez okres, w którym mogą ujawnić się roszczenia związane z tą umową
    (nie dłużej jednak, niż przez okres 10 lat).
  5. Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:

    • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
    • prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
    • prawo do przenoszenia danych;
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Bon turystyczny

Honorujemy bony turystyczne.

Co to jest bon turystyczny?
Bon turystyczny to nowa forma wsparcia dla polskich rodzin w sytuacji osłabienia gospodarki przez pandemię COVID-19. Wynosi jednorazowo 500 zł na każde dziecko do 18 r. życia  lub 1000 zł dla dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności .
Za pomocą bonu można dokonać płatności za usługi hotelarskie lub imprezy turystyczne realizowane przez przedsiębiorcę turystycznego lub organizację pożytku publicznego na terenie kraju.

Jak działa?
Polski Bon Turystyczny ma formę elektronicznego bonu, ważnego do końca marca 2022 r.

Bon można wykorzystać do opłacenia m.in.: pobytu w hotelu, pensjonacie, gospodarstwie agroturystycznym, czy na kolonii lub obozie harcerskim, a także obozie sportowym lub rekreacyjnym.

Dla kogo?
Bon  przeznaczony jest dla rodzin z co najmniej jednym dzieckiem oraz rodzin z dziećmi niepełnosprawnymi. Bony przysługują niezależnie od poziomu dochodów, tak jak w przypadku Programu 500 Plus.

Dopłatę do wakacji lub ferii zimowych otrzyma prawie 2,4 mln rodzin. 1,9 mln rodzin, czyli blisko 80 proc., ma dwoje lub więcej dzieci, więc otrzyma świadczenie w wysokości 1000 zł i więcej. W sumie z programu będzie mogło skorzystać ponad 6 mln dzieci.

Więcej informacji na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj/bonturystyczny

 

Przystań Rybacka
Przystań Przy Porcie
Przystań Przy Plaży
Przystań Przy Porcie
Przystań Rybacka
Przystań Przy Plaży
Przystań Rybacka
Przystań Rybacka
Przystań Rybacka
Przystań Rybacka
Wybrany termin () jest co najmniej w części niedostępny.
Wybierz termin, który nie nakłada się na zaznaczone
w kalendarzu na czerwono dni, które zostały wcześniej zarezerwowane
lub sprawdź dostępność w innym apartamencie.

Wybrany termin () jest dostępny.